ЗАЯВКА НА КОНСУЛЬТАЦІЮ
Середній показник дохідності після проведеного аудиту
Ми працюємо з ФОП, ТОВ, ПП та іншими формами юр. осіб
Оптимізація та аудит дозволять збільшити оборот компанії
Проводиться повне вивчення та аналіз усіх існуючих облікових документів, на основі яких вибудовується план документування фінансів, кадрів компанії та податків.
Після здійснення оцінки облікової документації, наша команда починає оптимізовувати та полегшувати роботу компанії замовника, для того, щоб основні сили компанії були зосереджені на її розвитку, а не на роботі із документами.
Після визначення шляху оптимізації компанії замовника наші спеціалісти розроблять та складуть навчані програми для покращення кваліфікації персоналу, а також нададуть низку консультацій на можливі питання вищого керівництва.
Оскільки після проведення навчань компанія отримує покращених спеціалістів з облікових документацій, на їх основі створюється оптимізаційний план системи облікових документів(фінансових, кадрових працівників, оподаткування).